2 Mart 2012 Cuma

Hayatın Bedava Hazları - Çay İçmek


az önce eve girdim.. üşümüşüm ne yalan söyleyeyim.. of.. şimdi canım nasıl çay istedi anlatamam sana..  metin üstündağ usulü olmalı ama.. bilirsin değil mi..  çay yani..  hani hayatın bedava hazlarından biri.. bak şimdi..
"ne garip bir sıvıdır bu ateş suyu.. ugh!. ve fakat en güzeli sahilde, denize karşı içileni olsa gerek.. salaş tahta masalarda ve pek tabii hava da az biraz rüzgarlı olacek.. çay da hep sıcak olacek.. laflayarak, denize ve martılara bakınarak.. ciddi gibi içilecek.. garson rahatsız etmeyecek ama.. hem çayın dostlukları da başka başka.. hem çay bizim ömrümüzün bitkisel ateş suyu.. ama kız belli bardakta olacak.. avucunuzla kavrayacaksınız bardağı.. tabağa koymayacaksınız.. diğer  yuduma kadar.. ama tekrar, kaynamış değil.. ama kokusu da aklını alacak.. bir çay marş'ımız niye yok.. bir çok şeyden daha mühim bu sıvı, oysa.. ımmmh, nefis.. "tazeler misiniz usta, benimki demli olsun lütfen.." aynı bardakta çay gibiyiiz"

metin üstündağ
 
30.12.2011
 

4 yorum:

  1. Garson rahatsız etmeyecek ama kısmına içtenlikle katılıyorum;)))

    YanıtlaSil
  2. Nathali, hem çay bizim ömrümüzün bitkisel ateş suyu..:) Öyle vallahi..

    YanıtlaSil
  3. ben de ben de çay istiyom Hayal Kahvem!

    YanıtlaSil
  4. Uitwaaien, bir yıl sonra gördüm yorumunuzu iyi mi:) Çay hazır ama..
    Beklerim:))

    YanıtlaSil