5 Haziran 2017 Pazartesi

Bu Hafta Neler Yaptım?



Seyrettim.



Seyrettim.


Seyrettim.


9 yorum:

  1. Foucault sarkacı oldukça zor kitap ,taht oyunlarıyla da
    baya bir tezat hayalkahvem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayatım tezatlardan müteşekkil Pelin Pembesi:)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Ne diyorsun Enis! Yanlarından geçerken saygı duruşuna geçiyorum:)

      Sil
  3. Ne güzel filmler seyretmişsin, özellikle True Romance'ı izleyeyim ben de. Manzara müthiş! Sahurda blog yazısı yazmışsın Hayal Kahvem....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cadı Kazanı çok hoşuna gidecektir.
      True Romance'e bayılırım. Lakin serttir yani bilesin.
      Gene de sen bilirsin:)

      Sil
    2. Ayyyy evet, true romance avantür bir filmmiş, adı ve film afişi romantik komedi izlenimi vermişti oysa. Fekaaaat bir Tarantino filmi olduğunu atlamışım. Bana Boychoir daha çok uyar....

      Sil
  4. Sense8 merak ettiğim bir dizi diğerlerinden fırsat bulursam başlayacağım bu yaz :)

    YanıtlaSil